szerző:
techline.hu
Tetszett a cikk?

Az angol The Centre for Brand Analysis (TCBA) hetedik éve ítéli oda az 500 legerősebb B2B brandet.

Az angol The Centre for Brand Analysis (TCBA) hetedik éve ítéli oda az 500 legerősebb B2B brandet. A nagy befolyású üzletemberek szavazati alapján kialakult idei sorrendet nemrég hozták nyilvánosságra. A dobogó legfelső fokára – cseppet sem meglepő módon – idén is a Google került. A második helyet, a tavalyi hatodik hely után, a sugárhajtómű- és gépkocsigyártó Rolls Royce érdemelte ki, és sokan azt jósolják, hogy 2010-ben akár át is veheti a vezető helyet a Google-től. Bronzérmes lett a japán elektronikai cég, a Sony, ami igen nagy szó, főleg, ha a tavalyi 30. helyét nézzük.

Van, aki nem ismeri?

A Microsoft parányit veszített a pozíciójából, hiszen a tavalyi ezüstérem után most be kellett érnie a 4. hellyel. A szoftveróriást a Nokia követi (2008-ban még csak a 18. volt a listán), s közvetlenül utána a neves gyógyszergyártó cég, a GlaxoSmithKline következik.
Az elemzők az egyik legdrasztikusabb és legelgondolkodtatóbb visszaesést a British Airwaysnek tulajdonítják: a vállalat a tavalyi nyolcadik helyről a 36. Helyre esett vissza.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!