Nagy forgalomra számít a GroupM a hazai online reklámpiacon

Külön cégbe szervezi digitális média-részlegét és online tevékenységeit a GroupM. A médiatervező és -vásárló cég idénre kétmilliárd feletti forgalommal számol, ami mindenképp pozitív várakozás az online hirdetési piac kilátásait illetően.

  • hvg.hu hvg.hu
Nagy forgalomra számít a GroupM a hazai online reklámpiacon

A GroupM, amely a Mediaedge:cia, a Mindshare, a Maximize és az MC MediaCompany médiaügynökségeket foglalja magába, kedden mutatta be új cégét, az eMission digitális médiaügynökséget.

Az új cég januártól már működik és 2009-re kétmilliárd forint feletti forgalommal számol. Ezzel Magyarországon magukat tartják a legnagyobb online médiavásárló szervezetnek.  Az online médiatervezés és -vásárlás mellett keresőmarketinggel, elemzéssel, mobilkommunikációs kampányokkal foglalkozik, majd a későbbiekben a kreatív anyagok legyártásával és webfejlesztéssel is - ismerteti a cég keddi sajtótájékoztatóját a Kreatív Online, kommunikációs szakmai portál.

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.