szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Külön cégbe szervezi digitális média-részlegét és online tevékenységeit a GroupM. A médiatervező és -vásárló cég idénre kétmilliárd feletti forgalommal számol, ami mindenképp pozitív várakozás az online hirdetési piac kilátásait illetően.

A GroupM, amely a Mediaedge:cia, a Mindshare, a Maximize és az MC MediaCompany médiaügynökségeket foglalja magába, kedden mutatta be új cégét, az eMission digitális médiaügynökséget.

Az új cég januártól már működik és 2009-re kétmilliárd forint feletti forgalommal számol. Ezzel Magyarországon magukat tartják a legnagyobb online médiavásárló szervezetnek.  Az online médiatervezés és -vásárlás mellett keresőmarketinggel, elemzéssel, mobilkommunikációs kampányokkal foglalkozik, majd a későbbiekben a kreatív anyagok legyártásával és webfejlesztéssel is - ismerteti a cég keddi sajtótájékoztatóját a Kreatív Online, kommunikációs szakmai portál.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

MTI Gazdaság

Rekordsebességgel nő az online reklámpiac

Az online reklámokra fordított kiadások várhatóan már 2008-ban meghaladják a rádiós reklámköltéseket egy nemzetközi tanulmány szerint. Korábban ezt 2009-re várták. A leggyorsabban Közép-Kelet-Európában és a Közel-Keleten bővül az internetes hirdetések piaca.

MTI Tech

Nem versenytársa a digitális média a nyomtatottnak

A digitális média nem öli meg a nyomtatottat, az internetezők nem fordítanak hátat a lapoknak, és még a társadalom újdonságok iránt fogékony csoportjai is erősen kötődnek a papíralapú kiadványokhoz - oszlatott el három közkeletű tévhitet csütörtöki előadásában Gábos Zsuzsa, a Szonda Ipsos médiakutatási igazgatója.

MTI Itthon

Nem érintette a válság az online reklámpiacot

A Magyar Online Hirdetési Index (MOHI) első három negyedéves adata szerint nem érintette a magyar online reklámpiacot a pénzügyi válság: a január-szeptemberi index 30 százalékot meghaladó növekedést mutatott.

MTI Gazdaság

A magyar reklámpiac lehet a válság nyertese

Várhatóan nem lesz jelentős hatással a gazdasági válság a magyar reklámpiacra - jelentették ki egybehangzóan neves marketingszakemberek a II. Mfor marketing konferencián csütörtökön.

hvg.hu Gazdaság

Végigsöpör-e a válság a reklámpiacon?

A hirdetési piacon is érezhető a gazdasági válság, de inkább jövőre lesz "forintosítható", hogy mennyi pénztől esik el a piac. Bár a mérhetőség és a növekvő internetes penetráció miatt az online hirdetőfelületek kapósak lehetnek, a hagyományos médiumoktól sem menekülnek fejvesztve a hirdetők.

hvg.hu Média

Növekedett a magyar reklámpiacon elköltött pénz

A reklámpiaci költésekben továbbra is a távközlés vezet. Az év első felében a reklámköltések közel 13 százalékkal növekedtek. A bankok, a gyógyszergyártók és az autóforgalmazók egyre jobban a zsebükbe nyúlnak - áll a TNS Media Intelligence reklámpiaci elemzésében.