A Webisztán blog szerzője megkereste az ügy főszereplőjét, Müller Tamást, aki elmondta: akciójával a T-Mobile leállására szeretett volna gyorsan reagálni, amikor a rivális hivatalos tájékoztatást ígérő twitter bejegyzésére válaszolt egy "csipkelődőset". A cég azonban Müller elmondása szerint úgy ítélte meg, hogy az adott helyzetben nem voltak etikusak e lépések, és mivel ezeket nem egyeztette házon belül, így elbocsátották az állásából.
Müller úgy véli, a hazai cégeknek érdemes komolyan venni online marketingben vagy kommunikációban az olyan szolgáltatásokat, mint például a Twitter, az iWiW vagy a Facebook közösségi oldalak, mert az internetezők egy jó részének az adott szolgáltatások szinte második otthonukként szolgálnak. Fontos továbbá figyelembe venni szerinte azt is, hogy ezek a szolgáltatások olyan mozgalmakat, véleményformáló közösségeket és trendeket hozhatnak létre, amivel áttételesen egy jóval nagyobb és szélesebb körű közönséget is el lehet érni.
 |
Hírt adott az ügyről az Onlinemarketing blog is. Szerzője, Berényi Konrád úgy véli, "van abban valami félelmetes, hogy a közösségi kommunikáció hazai erejét egy oltári nagy hiba mutatta meg". Bejegyzésében rámutat: olyan mértékben felháborodott a Twitter közönsége, olyan mennyiségű cikk jelent meg több portálon és került címlapra, amit "PR értékben nagyon sok hónap Forma-1 szponzoráció tud csak ellensúlyozni".
Az Addict reklámblog szerint "nem a twitteres felelős bejegyzése volt a kommunikációs baklövés, de még csak nem is a T-Mobile kissé körülményes reakciója. Nálam egyértelműen a Vodafone viszi a pálmát ezzel a húzásával, hiszen köszönhetően nekik az emberek már nem a T, hanem a Voda lépéséről beszélnek". A blogger egyben szavazást is indított olvasói között arról, mit gondolnak az ügyről, a Lego Flood blog legóképregényben elemzi a nagy cégek viszonyát a közösségi oldali vállalati aktivitásokban, míg a Facebookon megalakult az Ok, csörögjetek ránk! ;) rajongói klub.