szerző:
techline.hu
Tetszett a cikk?

Néhány éve még komoly viták zajlottak  arról, lehet-e (szabad-e) reklámozni a blogokban.

Néhány éve még komoly viták zajlottak  arról, lehet-e (szabad-e) reklámozni a blogokban. Sokan úgy gondolták, hogy bűn parlagon hagyni a nagy látogatottságú blogokat. A blogoldalak bannerekkel és AdSense hirdetésekkel való kitapétázása ugyan kézenfekvő megoldásnak tűnhet, a gyakorlat azonban azt mutatja, hogy nem igazán működik. Még egy napi 10 ezer látogatóval büszkélkedő blog felülete is nehezen értékesíthető és ha mégis, kevéske pénz folyik be belőle. Néhányan ugyan megpróbálkoztak azzal, hogy megrendelésre „normális" bejegyzéseik közé keverve termékekről és szolgáltatásokról írjanak, de az olvasók többsége nem díjazta ezt a megoldást.

Mostanában hasonló dilemmával küzdenek egyes twitterelők, köztük az online híroldalak is. Ma egy magára valamit is adó online újságnak szinte „kötelező"  a Twitteren lennie. A jobbak nem csak friss híreiket töltik fel – többnyire automatikusan – a Twitterre, hanem figyelik, miről "csiripelnek" mások, továbbadják az érdekes híreket, reagálnak mások beírásaira. Vagyis használják a Twittert. Ehhez persze ember kell (közösségimédia-szerkesztő, vagy valami hasonló), aki pénzbe kerül. Kérdés persze, hogy a kiadványt a Twitteren követő közönség lojálisabb lesz-e a márka iránt, követik-e elegen a linkeket és fogyasztanak-e ott elegendő reklámot?
A cikk folytatását itt olvashatják >>>

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!
techline.hu Tech

Itt a világ első Twitter-albuma!

A SuperCollider nevű ingyenes szoftverrel „lefordítják” a zenéket, így azok bekódolt változata elfér 140 karakteren...