Keressen pénzt a Twitterrel!

Néhány éve még komoly viták zajlottak  arról, lehet-e (szabad-e) reklámozni a blogokban.

  • techline.hu techline.hu
Keressen pénzt a Twitterrel!

Néhány éve még komoly viták zajlottak  arról, lehet-e (szabad-e) reklámozni a blogokban. Sokan úgy gondolták, hogy bűn parlagon hagyni a nagy látogatottságú blogokat. A blogoldalak bannerekkel és AdSense hirdetésekkel való kitapétázása ugyan kézenfekvő megoldásnak tűnhet, a gyakorlat azonban azt mutatja, hogy nem igazán működik. Még egy napi 10 ezer látogatóval büszkélkedő blog felülete is nehezen értékesíthető és ha mégis, kevéske pénz folyik be belőle. Néhányan ugyan megpróbálkoztak azzal, hogy megrendelésre „normális" bejegyzéseik közé keverve termékekről és szolgáltatásokról írjanak, de az olvasók többsége nem díjazta ezt a megoldást.

Mostanában hasonló dilemmával küzdenek egyes twitterelők, köztük az online híroldalak is. Ma egy magára valamit is adó online újságnak szinte „kötelező"  a Twitteren lennie. A jobbak nem csak friss híreiket töltik fel – többnyire automatikusan – a Twitterre, hanem figyelik, miről "csiripelnek" mások, továbbadják az érdekes híreket, reagálnak mások beírásaira. Vagyis használják a Twittert. Ehhez persze ember kell (közösségimédia-szerkesztő, vagy valami hasonló), aki pénzbe kerül. Kérdés persze, hogy a kiadványt a Twitteren követő közönség lojálisabb lesz-e a márka iránt, követik-e elegen a linkeket és fogyasztanak-e ott elegendő reklámot?
A cikk folytatását itt olvashatják >>>

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.