szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Reklámblokkoló, más néven ad-blocker. Népszerű szoftverek és kiegészítők, amelyeket mindannyian használunk és szeretünk, hiszen olyan szépen megszűrik a reklámokat és a bannereket, hogy öröm velük a netezés.

Kétféle ember van a világon: aki csinálja a reklámokat, és aki utálja a reklámokat. A világ azonban, legalábbis jelenleg, nem más, mint egy óriási hirdetőtábla, mi pedig – akár tetszik akár nem – elsősorban fogyasztók vagyunk. Reklámokat látunk a televízióban (szerencsére már nem sokáig, pár év, és valószínűleg ebben a formában eltűnik), reklámok jönnek a rádióból, ha pedig kimegyünk az utcára, akkor óriásplakátok vesznek körül minket. És persze reklámok vannak az újságokban, a műzlis doboz hátán és a műanyag kávéspoháron is. Nem tudunk olyan helyre menni a földgolyón, ahol nem vesz körül minket a reklám.

Hogyan szabadulhat meg a netes reklámoktól? A techline.hu cikkéből kiderül.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

hvg.hu Tech

Ötéves a YouTube

Alapítása után öt évvel a YouTube a világ legsikeresebb webes videó platformja. Külseje nem sokat változott a fél évtized alatt, a tartalom azonban annál többet. Vlogol a pápa, Rihanna és a kínai államfő is, Tiger Woods pedig a YouTube-on tartott sajtótájékoztatót.

hvg.hu Tech

Látványos természetképek háttérképnek

Talán nem is kell különösebben bizonygatni, hogy a National Geographics kiadványaiban megjelenő természetfotók gyönyörűek és professzionálisak. Ha kedveljük ezeket, pillanatok alatt letölthetünk jó párat közülük háttérképnek.

MTI Tech

Hogyan utasítsuk vissza a Facebook-ismerősjelölteket?

"Ismerős" probléma: valaki olyan jelölt minket ismerősnek a Facebookon, akivel nem szívesen osztanánk meg profilunk vicces családi fényképeit, játékeredményeinket vagy a laza, gyerekkori haverjainkkal folytatott online pletykálkodásainkat. Hogyan utasítsunk vissza egy bejelölést anélkül, hogy küldőjét vérig sértenénk?

MTI Tech

Százból csak öt magyar blogol

Minden második hazai internetező legalább hetente oszt meg és tölt le különböző tartalmakat, minden ötödik folyamatosan a neten lóg, és ma már szinte mindegyik felhasználó tagja valamelyik online közösségi oldalnak; ők már többet használják napi szintű kommunikációra a közösségi oldalakat, mint az sms-t - állapította meg első digitálismédia-kutatásában az Információs Társadalom és Hálózatkutató Központ (Ithaka).