szerző:
techline.hu
Tetszett a cikk?

Az eljárás annyira zseniális és egyszerű, hogy éppen ezért még (valószínűleg) senkinek nem jutott eszébe.

 Az eljárás annyira zseniális és egyszerű, hogy éppen ezért még (valószínűleg) senkinek nem jutott eszébe. Alec egyszerűen nem tudott állásinterjúra bejutni a legnagyobb, általa kiszemelt cégek vezetőihez, ezért felidegesítette magát, és úgy döntött: ha az ajtón keresztül nem tud bejutni, majd bejut az ablakon… jelen esetben a Google-n keresztül.

Az alapötlet egyszerű: mivel mindenki „guglizza” saját magát, még a leghíresebb és leggazdagabb emberek is (sőt, főleg ők!), Alec úgy döntött személyre szóló üzeneteket helyez el a Google találati listájában az illetők részére.

Az üzenet rövid volt: „Mókás dolog magadra keresni, ugye? Nos, ugyanilyen mókás engem alkalmazni!”

A legnagyobb kreatív cégek vezetői meglepődve tapasztalták, hogy amikor saját nevüket ütik be a keresőbe, az első találat a listában egy személyes üzenet. Legyünk őszinték, melyikünk ne klikkelt volna egy névre szóló üzenetre a találati listában?

Náluk bevált: Ian (jobbra) munkát ajánlott Alec számára

Az ötlet bevált –  Alec egészen pontosan hat dollárt költött a „kampányra”, és azóta már két állásajánlatot is kapott, köztük az egyik legnagyobb cápától, Ian Reichentaltól. 

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!