szerző:
techline.hu
Tetszett a cikk?

A kiadvány a közelmúltban mutatkozott be az Apple iPadhez készült digitális kiadással, amely az új digitális...

A kiadvány a közelmúltban mutatkozott be az Apple iPadhez készült digitális kiadással, amely az új digitális megjelenítő technológiát alkalmazza. A WIRED júniusi kiadásának Reader alkalmazása, amely az Adobe új digitális megjelenítő szoftverével készült, már elérhető az Apple iTunes App Store webáruházban.
„Az Adobe és a WIRED együttműködése egy digitális formátumú magazint eredményezett, amely magával ragadó élményt nyújt. A kiadvány egyedi tartalommal, megjelenéssel és hirdetésekkel tűnik ki a digitális birodalomban” – nyilatkozta David Burkett, az Adobe kreatív megoldásokkal foglalkozó részlegének alelnöke és vezérigazgatója. „Célunk, hogy a közeljövőben minden kiadó számára elérhetővé tegyük digitális megjelenítő szoftverünket, valamint tervezzük különböző hardverplatformokon működő verziók kiadását. Biztosan mondhatjuk, hogy ha már használja az InDesign CS5 szoftvert, akkor nagyon jó úton jár kiadványa gyönyörű digitális változatának létrehozásához.”

Az interaktív szolgáltatásokkal és az új navigációs eszközökkel a WIRED Reader bemutatja az Adobe új digitális megjelenítő technológiájának lehetőségeit, amelynek köszönhetően az olvasók videotartalmat, diavetítéseket, 360 fokos képeket tekinthetnek meg a magazinon belül. A díjnyertes csapat által tervezett WIRED Reader kihasználja a táblagépeket és lehetővé teszi az olvasóknak, hogy a magazin tartalmát kézmozdulatok, például a kicsinyített tallózási mód, használatával fedezzék fel, és így egyetlen pillanat alatt átlássák a tartalmat. Az olvasók a nyomtatott magazin pontossága mellett a digitális média dinamikus interaktivitását is élvezhetik.

A megjelenítőtechnológia egy új hirdetési lehetőséget is ígér. A WIRED Readerrel a nagyvállalatok már felhasználják az új interaktív szolgáltatásokat a márkakampányokhoz. Ezek a hirdetések arra ösztönzik az olvasókat, hogy kölcsönhatásba kerüljenek az egyes márkákkal, amelyeket zökkenőmentesen integráltak a tartalomba. Az új digitális magazin médiaalkalmazásával a kiadóknak lehetőségük nyílik hirdetési tárházuk bővítésére, és azáltal, hogy az olvasókat új úton érik el, növelhetik az olvasottságot és járulékos digitális bevételhez juthatnak.

„Együttműködésünk az Adobe vállalattal lehetővé tette egy nyomtatott kiadvány újraalkotását és átdolgozását az iPad készüléken egy lenyűgöző digitális magazinná” – mondta Thomas J. Wallace, a Condé Nast szerkesztőségi igazgatója. „A WIRED jövőbe illő módon használta fel az Adobe technológiát, így az új médium lehetőségét valamennyi Condé Nast magazinra kiterjeszti. Az Adobe vállalattal való együttműködésünk még csak most kezdődik. Reményeink szerint az elkövetkező hónapokban több kiadványunkat is megjelentethetjük e technológia alkalmazásával.”

Az Adobe InDesign CS5 szoftverrel és más Adobe kiadványszerkesztési technológiákkal létrehozott WIRED Reader bemutatja, hogyan támogatja az Adobe a magazinok és egyéb kiadványok kiadóit az új élmények biztosításában a táblaszámítógépeken, intelligens telefonokon és más eszközökön. A vállalat azt tervezi, hogy hamarosan közzétesz egy szoftvert az Adobe Labs weboldalán, amely segíti a kiadókat az InDesign CS5 elrendezések olyan impozáns alkalmazásokká alakítása során, mint például a WIRED Reader. Mivel e digitális magazin megoldás szorosan együttműködik az Adobe Creative Suite 5 szoftvercsomaggal, lehetővé válik a kiadók számára a meglévő munkafolyamat-befektetések és tervezői készségek kihasználása.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!