szerző:
techline.hu
Tetszett a cikk?

Az iPad európai premierje messze nem volt ilyen diadalmas.

Az iPad európai premierje messze nem volt ilyen diadalmas. Nem voltak az Apple boltok előtt éjszakázó emberek, kígyózó sorok, örömkönnyekben kitörő friss iPad-tulajdonosok.
Láthatóan nemcsak az európai vásárlók, hanem a lapkiadók lelkesedése is fékezett habzású. Míg a legnagyobb amerikai kiadók mindent megtettek, hogy részesei legyenek az iPad premierjének, európai kollégáik inkább kivárnak.
Michael Ringier szerint a sajtót nem az iPadnak, hanem a minőségi újságírásnak kell megmentenie (nyilván a Ringier tulajdonában levő minőségi Blikkre gondolt). A Gruner+Jahr (Bertelsmann) egyáltalán nem szeretné, hogy az alkalmazások révén az Apple kezébe kerül az irányítás, ezért inkább más megoldásokat keres (WePad). (Hasonlóan gondolkodik a világ legnagyobb könyvkiadója, a Bertelsmann tulajdonába levő Random House is. Egyáltalán nem szándékszik iPadra szánt könyveket kiadni. Elfogadhatatlannak tartja ugyanis, hogy az Apple 30 százalék jutalékot csippent le a vételárból.)

A cikk folytatását a HVG Médiablogján olvashatják el >>>

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!