szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Toy Storyt reklámozza az első fizetett hirdetés a Twitter közösségi oldalon.

A Twitter közösségi oldalon megjelent az első fizetős reklámüzenet: a Toy Story 3-at reklámozza a Disney/Pixar 140 karakteres üzenete – áll a telegraph hírében.

A New York Times idén áprilisban adott hírt arról, hogy hamarosan a cégek által finanszírozott reklámüzenetek is megjelennek a közösségi oldalon. Így is lett: a Toy Story 3-ról szóló üzenet az első, amelyik azért jelenhetett meg, mert fizettek az üzenet publikálásáért. A Disney/Pixar mellett a Twitter együttműködik a Starbucksszal és a világ legnagyobb elektronikai cikk kereskedőjével, a Best Buyjal is.
 
A reklámtweetek a normál üzenetekhez hasonlóan kereshetőek, sőt, privilégiumaik is vannak: ha a felhasználó rákeres egy szóra, a találati lista legelejére kerülhetnek a fizetett hirdetések. Mielőtt szélesebb körben elterjesztik a szponzorált üzenetek rendszerét, még tesztelik a folyamatokat. Az üzemeltetők mérik a fizetet üzenetek „rezonanciáját”, vagyis azt, hányszor válaszolnak rájuk és küldik tovább más felhasználóknak. Ha sérül a felhasználói élmény, korlátozzák a reklámokat. Ha senki nem reagál a reklámüzenetre, nem folytathatják a reklámozást, és csak egyszer jelenik meg a fizetett hirdetés az üzenetfolyamban.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

MTI Tech

Britney Spears az első a Twitteren

Britney Spears bejegyzéseit összesen 4,95 millióan követik. Az énekesnő ezzel a "teljesítményével" túlszárnyalta Ashton Kutcher amerikai színészt is, akinek rövid üzeneteit 4,94 millióan olvassák.

hvg.hu Tech

Túlzás volt Irán Twitter-forradalma?

Azzal vádolják a nyugatot, hogy túl sokat képzelt a Twitter szerepéről a tavalyi iráni választásokat követő tüntetésekkel kapcsolatban. "Egy ember, aki megmentette Iránt" - csak mert kijárta a rendszerfrissítés elnapolását a Twitternél, "Nobel-békedíjat a Twitternek" - és a hasonló szólamok durva túlzások lennének?

hvg.hu Tech

Felnőtt a Twitter – jönnek a reklámok

A New York Times úgy tudja, a Twitter mostantól reklámokból tesz szert jövedelemre. A Twitter tehát felnőtt korba lép – kérdés, mennyire fog ez a használóinak tetszeni.

MTI Tech

Szoftverhiba miatt Twitter-káosz

A Twitter mikroblog-szolgáltatás szoftverhibája miatt sokan úgy növelhették népszerűségüket, hogy híres személyiségeket adtak hozzá az érintettek tudta nélkül követőik, azaz a bejegyzéseiket olvasók táborához, ezzel pedig úgy tűnhetett, hogy a sztárok maguk iratkoztak fel egy-egy névtelen felhasználó csevegéseire.