szerző:
techline.hu
Tetszett a cikk?

A “Katy’s Project: Pop Video”  elnevezésű kampány során az énekes leglelkesebb rajongói részt vehetnek az új...

A “Katy’s Project: Pop Video”  elnevezésű kampány során az énekes leglelkesebb rajongói részt vehetnek az új, “Firework” című videoklip forgatásán. A kampány a DeutscheTelekom nyolc európai piacát érinti és egybecseng a Deutsche Telekom ‘Life is for Sharing’ márkaüzenetével, hozzásegítve a rajongókat, hogy az emlékezetes pillanatokat megoszthassák egymással.
A kampány keretében magyar rajongók is bekerülhetnek Katy Perry videoklipjébe. Budapest az egyik állomása Katy lemezbemutató koncertjének.

A Deutsche Telekom újszerű és izgalmas együttműködést jelentett be Katy Perry-vel, a nemzetközi popsztrárral. Az együttműködés keretében az előadó rajongói szerepet kaphatnak a legújabb, ‘Firework’ (azaz Tűzijáték) című dal hivatalos videoklipjének készítésében. A kampánnyal összefüggésben a Deutsche Telekom szerepet vállal a berlini, bécsi, varsói és budapesti lemezbemutató koncertekben.

 

Katy Perry híres közvetlen stílusáról, számára teljesen természetes, hogy szeretne osztozni a rivaldafényben rajongóival. Ezt a Deutsche Telekom és leányvállalatai, így Magyarországon a Magyar Telekom és lakossági márkái a T-Home és a T-Mobile lehetővé is teszik a szerencsés rajongóknak, akik elnyerik a lehetőséget, hogy a szeptember végén forgatandó, hivatalos ‘Firework’ című videóban szerepeljenek. Országonként eltérő módon válhatnak a rajongók az esemény részesévé: egy feladatot teljesítve, videós pályázatot beküldve énekes vagy táncos előadásaikról, illetve egyszerűen egy sorsolásban történő részvétellel. A Deutsche Telekom piacai közül a résztvevő országok: Németország, Ausztria, Magyarország, Csehország, Szlovákia, Lengyelország, Macedónia és Montenegro.

2008-ban Katy Perry “One of the Boys” című első albumából 5 millió példány kelt el, az “I Kissed a Girl” és a “Hot N Cold” című számaival pedig a slágerlisták élére került. Augusztus 30-án az énekes megjelenteti “Teenage Dream” című, második albumát. A Grammy-díjra már kétszer is jelölt előadó rekordot döntött az albumból készült első, ‘California Gurls’ című szólólemezével, a “Firework” pedig októberben jelenik meg. A hivatalos videoklipben – mely nem sokkal a lemez kiadása után jelenik meg - szerepelnek majd a Deutsche Telekom és leányvállalatai révén bekerült szerencsések.

 

A Deutsche Telekom ezzel a kampánnyal  egyedi módon keli életre a ‘Life is for Sharing’ kampányüzenetét. A Katy Perry-vel folytatott együttműködés ideális,,hiszen az előadó közvetlenségéről és nyitottságáról ismert, a közönség rajong érte, ő pedig szívesen osztja meg élményeit rajongóival is.

“A Telekom örömmel működik együtt Katy Perry-vel, egyszeri és megismételhetetlen élményt kínálva a rajongóknak, akik szerepelhetnek kedvencük hivatalos zenei videoklipjében“ – mondta Wolfgang Kampbartold, a Deutsche Telekom nemzetközi kommunikációért és szponzorációért felelős alelnöke. “A Deutsche Telekom által kínált termékekkel ideális módon lehet megosztani másokkal az emlékezetes pillanatokat. A Katy Perry videoklipben történő szereplés izgalmas és emlékezetes pillanatát egyértelműen érdemes megosztani másokkal.”

“Örömmel tölt el a Deutsche Telekom-mal történő együttműködés, ugyanis szeretném, ha a "Firework" videó a lehető legnyitottabb, közvetlenebb és őszintébb lenne. A dal számomra valóban nagyon különleges, hiszen meggyőződésem, hogy mindenkiben bújkál egy szikra, és ebből a szikrából keletkezhet tűzijáték is, ha az illető úgy akarja. Nagy izgalommal várom, hogy több országból érkező rajongókkal forgathassam legújabb videoklipemet” – mondta Katy Perry. 

A kampány
A Saatchi & Saatchi által kidolgozott ‘Katy’s Project: Pop Video’ a 2008 óta bemutatott, népszerű és sikeres kampányok folytatása, melyek a Deutsche Telekom ‘Life is for Sharing’ márkaüzenetére épültek.

 

A Pink részvételével Londonban szervezett kampánytól kezdve – amikor flash mob módszerrel verbuváltak tömeget, akik táncoltak illetve együtt énekeltek a szupersztárral – az összes kampány arra ösztönözte az embereket, hogy legyenek részesei az eseményeknek és osszák meg élményeiket másokkal. A Dance és Sing-along kampányok milliókat értek el és a nagy ismertségnek köszönhetően nemzetközi visszhangot váltottak ki. Egyéb kampányok keretében a brit tehetségkutató sorozat, a “Britain’s Got Talent” indító spotjában a nyertessel, Paul Potts-al sugároztak bejátszást Németországban, a “Rain of Flowers” (azaz Virágeső) elnevezésű kampány pedig nyolc európai országban futott.

A ‘“Katy’s Project: Pop Video” keretében öt európai országban sugároznak televíziós reklámot, amelyben Katy személyesen kéri rajongóit, hogy szerepeljenek vele együtt a “Firework” videóklipben. A kampány emellett tartalmaz bolti promóciót és nyomtatott elemei is lesznek.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!