Ismét hamis Facebook-alkalmazás támadja a felhasználókat

Jó pár évvel ezelőtt a mindig kéretlen, néha kártékony reklámok, semmit érő alkalmazások, popup és popunder ablakok tudták a böngésző előtt ülők életét megkeseríteni. Azután ebből is kialakult a hamis vírusirtók vérvonala, de korunk slágercélpontja kétségtelenül a Facebook közönsége.

  • hvg.hu hvg.hu
Ismét hamis Facebook-alkalmazás támadja a felhasználókat

A nagy különbség a „mindenre kattint, ami mozog" mentalitásnál az, hogy míg egy böngészőben csak a gépünknek vagy saját magunknak adunk mattot, addig a Facebook esetében ismerőseink türelmét is próbára tesszük, kárt vagy gondot okozhatunk nekik - írja a Techline. Akár azzal is, ha hamis bejelentkezési - adathalász - oldalon lépünk be. Ilyenkor nemcsak magunkat, de az ismerőseinket is kitesszük a későbbi csaló vagy kártékony linkre mutató üzeneteknek.

Ha kíváncsi a legújabb kártékony Facebook-alkalmazásra, erre a linkre kattintva olvashatja a Techline cikkét.

„Két személyiség él bennem” – 12 adag kávéval kezdi a napot Carolina Vergnano, a legrégebbi olasz kávémanufaktúra vezetője

„Két személyiség él bennem” – 12 adag kávéval kezdi a napot Carolina Vergnano, a legrégebbi olasz kávémanufaktúra vezetője

A nők szerepét igyekszik erősíteni egy igencsak férfias szakmában Carolina Vergnano, aki négy éve áll a család nevét viselő olasz kávémanufaktúra élén. És közben minden létező sztereotípiát cáfol, legyen szó a munka és család egyensúlyáról, a válságkezelésről vagy akár arról, hogyan és mennyi kávét fogyaszt el valaki, akinek az egész élete erről az italról szólt. Carolina Vergnanóval Budapesten beszélgettünk.