szerző:
techline.hu
Tetszett a cikk?

Nincs is annál bosszantóbb, mint amikor a céges ügyek intézése miatt teljes napokat töltünk a különféle hivatalok...

Nincs is annál bosszantóbb, mint amikor a céges ügyek intézése miatt teljes napokat töltünk a különféle hivatalok pultjai előtt kígyózó sorokban állva, vagy jobb esetben az automata által ránk osztott sorszámot tartalmazó cetlit gyűrögetve ülünk órákig az ügyfélszolgálatokon.
Na de manapság van már netbank, online ügyfélszolgálat, miért ne lehetne a legtöbb dolgot így elintézni? Nos, sok esetben már ez is lehetséges, csak éppen sokáig kalandozhatunk a különféle online ügyféloldalak között, mire megtaláljuk, amit keresünk.
A T-Systems új megoldásával viszont tökéletes kényelemben intézhetjük el az összes fontos céges tennivalót, és kérhetünk segítséget esetleges problémáink megoldásához. Ráadásul nem kell ötven különböző URL címet fejben tartanunk, elegendő egyet megjegyeznünk: http://www.myt-systems.hu.

Minden egy helyen
A fent említett címen gyakorlatilag egy önkiszolgáló ügyfélkapcsolati webhelyet, ügyfélportált találunk, ahol minden olyan céges tennivalónkat elintézhetjük, amely a T-Systems szolgáltatásaival kapcsolatban szóba jöhet. A Webshopban megrendelhető az összes telekommunikációs és informatikai szolgáltatás (már ha nem csábítja el az embert a notebook- és mobiltelefon-kínálat közben), az online ügyfélszolgálaton keresztül utánanézhetünk számláinknak és ügyfélszolgálati kérdésekre kérhetünk válaszokat. A Telemátrixban találjuk a mobilflotta-menedzsmentet, és itt tarthatjuk kézben a cég a mobil és vezetékes távközlési szolgáltatásait, az EasyLine alkalmazásban pedig elintézhetjük a vezetékes hang- és adatszolgáltatással kapcsolatos ügyeinket, kezdve az igény leadásától a vonaláthelyezés elindításáig.

Sőt, a korábban nálunk is bemutatott Virtualoso szolgáltatások felületét is elérjük innen, így az adatok kezelése, a naprakész információk elérése és az esetleges szoftverfrissítések letöltése is megoldható.
Mindezt egyetlen portálról érhetjük el, ami rendkívül kényelmessé teszi az online ügyintézést mindenkinek, legyen szó akár kis-, közép- vagy  nagyvállalati ügyfelekről.
Nincs többé bosszantó sorban állás, vagy éppen hosszas várakozásokkal tarkított és sok esetben megoldást sem nyújtó telefonálás. Ha kell, egy gyors szöveges üzenettel, chatelve is feltehetjük kérdéseinket az ügyfélszolgálatnak, és a megoldás is gyorsabban érkezik az interneten keresztül.
A My T-Systems szolgáltatás lassan egy hónapja bizonyít, a szolgáltatásokat a ügyfelek díjmentesen vehetik igénybe.

Bürometer
Ha pedig már szóba került a leterheltség, érdekességként megemlítjük még a T-Systems Bürometer nevű alkalmazását, amely szintén a My T-Systems oldalról tölthető le, (viszont van hozzá egy nyereményjáték is a Facebookon, hiába no, Facebook nélkül nem élet az élet). Az ingyenes Bürometer alkalmazás segítségével számszerűsíthetjük, hogy egészen pontosan mennyit is dolgozunk.

A kis segédprogram elérhető Windowsra és OS X-re egyaránt, sőt, mobil változata is van, többek között Androidra és Blackberryre, de várhatók symbianos és iPhone-os verziók is.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!