szerző:
techline.hu
Tetszett a cikk?

A Huffington  csoport 2005-ben indult, egyetlen site-al, a napjainkra már legendás Huffington Post-al.

A Huffington  csoport 2005-ben indult, egyetlen site-al, a napjainkra már legendás Huffington Post-al. Alapítója és főszerkesztője a Görög-Amerikai származású Arianna Huffington. A hölgy Michael Huffington olajmilliárdos felesége, újságírói ambíció mellett aktív politikai részvételéről is ismert. Az Arianna által indított online magazin hamar népszerűvé vált, és pár éve alatt milliók által látogatott site-network lett belőle. 2008-ban elindult a Huffington Chicago, rá egy évre pedig a Huffington New York. A Huffington oldalain havonta egymillió kommentet írnak a látogatók, havi látogatószáma meghaladja a huszonötmilliót (comScore, December 2010).

Az AOL ezzel a lépéssel egy új online média-hálózatot hoz létre, a csoport tagjai a Huffington mellett: Engadget, TechCrunch, Moviefone, MapQuest, Black Voices, PopEater, AOL Music, AOL Latino, AutoBlog, Patch, StyleList. Az összevonásoknak és a felvásárlásnak köszönhetően,  az internet egyik legnagyobb médiabirodalma jön létre, több mint havi 270 millió egyedi látogatóval. Az AOL 315 millió dollárt fizetett a Huffington Post-ért.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!