szerző:
techline.hu
Tetszett a cikk?

Igen, persze, az Analytics.

Igen, persze, az Analytics. A Google ingyenes, elképesztő sebességgel fejlődő, lassan már önálló tudománnyá váló szolgáltatása lehet a kiindulópont. (Ha valamilyen szerkesztőségben, szervezetben dolgozol, néha nem könnyű hozzáférni ezekhez az adatokhoz. Egyes helyeken a webmester/rendszergazda, másutt a marketinges hiszi azt, hogy az Analytics az ő kizárólagos hitbizománya. Udvariasan, de szívósan beszéld le erről őket!)

Az Analytics valóban rengeteg dolgot tud, de messze nem mindent. Egyre fontosabb például, hogy pontosan követhesd a közösségi médiában kifejtett tevékenységed hatását. Ne gondolj feltétlenül valami nagyon drága és bonyolult dologra. A Radian6 és társaik előfizetési díja havi 600 dollár körül kezdődik. Ha a médiában dolgozol, nem leszel népszerű, amikor ezt kéred a főnöködtől húsvéti tojás helyett.

A cikk folytatása a HVG médiablogjában >>>

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!