A Pride volt az Orbán-rendszer temetési menete
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
Balogh Gábornak hivatásához közeli hobbija van, szabadidejében villamosmotor hajtotta közlekedési eszközöket tervez és...
Balogh Gábornak hivatásához közeli hobbija van, szabadidejében villamosmotor hajtotta közlekedési eszközöket tervez és készít.
Nemrég készült el egy japánban gyártott alsókategóriás személygépkocsinak az átalakításával, mely több mint 1,5 millió forintjába került.
Közel félezer órát töltött el a tervezéssel, a vezérlés kialakításával és a megvalósítással, kis műhelyében. A benzinmotor helyére egy 12 kW teljesítményű-hangtalan- villanymotort épített be, melyet 13,5kwh teljesítményű akkumulátor hajt meg.
Hálózati konnektorból tudja feltölteni 5 óra alatt teljes kapacitásra, mely több mint 100 kilométer út megtételére elegendő. A 300 ezer kilométer lefutására ervezett környezetkímélő elektromos autónál, 100 kilométer megtétele, közel 300 forintba kerül.
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
A tömeg emberekből áll – őket mutatjuk meg külön-külön és együtt a HVG fotósainak szemével.
A Tisza Párt és a fővárosi csőd sem maradt ki.
Hatalmas. Ez minden idők legnagyobb Pride felvonulása. Ha nem hiszi, nézze meg a videókat.
Beszédek a 30. Budapest Pride-on.
A Tisza elnöke szerint látszatpolitizálás folyik trükkök százaival és hazugságokkal.
Freddie Mercury kezében sem állt ilyen hetykén a vasaló.
Szerinte a kérdés csak az, ki akarja-e tenni annak a gyerekeit, amit az elmúlt tíz évben ő is átélt.
„Jó hazafi harcoshoz” méltón tette közzé, hogy 100 százalékos magyar érettségit tett.
Közéjük Charles Leclerc fért be.