szerző:
techline.hu

Az Invitel tavaly november elején lépett be a Facebook világába.

Az Invitel tavaly november elején lépett be a Facebook világába. Tudatos döntés eredménye volt, hogy a vállalat megindult ezen az új kommunikációs ösvényen. Nemcsak a gyors információ átadás vagy az ügyfélszolgálat kiteljesítése volt a fő cél, hanem az is, hogy a közösségi média tömegmozgató erejét közcélú kampányokhoz használják fel. Ilyen volt az Invitel tavaly karácsonyi, HEGYEM Mozgalommal közösen szervezett, karácsonyfadísz örökbefogadási akciója is, amelynek keretében a szolgáltató az éhező gyermekek számára gyűjtött virtuális adományokat váltotta be valódi forintokra.

 

„Egy vállalati Facebook oldal kicsit olyan, mint egy jó csapat. Valamilyen kohéziós erő tartja össze és ha jól irányítjuk, akkor a közös cél érdekében képes egyszerre mozdulni, ami már jelentős erőt képvisel. Bár az Invitel számára nem ez a kommunikáció kulcs csatornája, a Facebookot mi is potenciális marketing eszköznek tekintjük” – fogalmazott Zsembery György, az Invitel üzleti működéséért felelős vezérigazgató-helyettese. „Véleményünk szerint más felületen nem tudtunk volna ilyen gyorsan és hatékonyan támogatókat szerezni a HEGYEM gyerekeknek. A szervezettel hosszú távú partneri együttműködésben állunk, de ezzel az akciónkkal nemcsak az Invitel támogatói szándékát erősítettük meg, hanem számos új adományozót is szereztünk a Mozgalomnak. Promóciónkkal közel 19 ezer ember ismerhette meg őket” – tette hozzá Zsembery György.

Ahány barát, annyiszor egy forint
Az Invitel Facebook oldalán a rajongók örökbe fogadhattak egy karácsonyfadíszt, ami virtuálisan az Angyalok Erdejében – az Invitel és a HEGYEM Mozgalommal közösen – felállított karácsonyfára került. Amennyiben a felhasználó megosztotta ismerőseivel az örökbefogadás tényét, az ő nevében az Invitel – a Facebook ismerőseinek számával megegyező forintösszeggel – támogatta a HEGYEM gyerekek karácsonyát, illetve étkeztetését.

Az akció első napjaiban ugrásszerűen megnövekedett a napi új like-olók száma, de erős növekedés volt tapasztalható a kampány első két hetében is: 14 nap alatt több mint 12 000 új felhasználó csatlakozott az oldalhoz, és 8 000-nél többen osztották meg ismerőseikkel az adományozás tényét. Karácsonyt követően ugyan csökkent az érdeklődés, viszont érdekes, hogy a legtöbb like-ot mégis január 1-jén érte el a kampány.

A május 26-án megtartott Enter!Digital digitális marketingkonferencia sikeres esttanulmányai között foglalkozott a kampánnyal hivatalos kiadványában is.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
Budapestre jön Kelis

Budapestre jön Kelis

Táskát és telefont vásároltak a hajléktalanok támogatására szánt pénzből

Táskát és telefont vásároltak a hajléktalanok támogatására szánt pénzből

Gyurcsány Ferenc zombiseregével riogat a Ripost

Gyurcsány Ferenc zombiseregével riogat a Ripost

15 percenként ölnek a szuperbaktériumok

15 percenként ölnek a szuperbaktériumok

Visszautasította a Kölnt Dárdai Pál

Visszautasította a Kölnt Dárdai Pál

Megtámadták a roma nemzetiségi választás eredményét

Megtámadták a roma nemzetiségi választás eredményét