szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az élelmiszeripari márkák tarolnak a Facebook magyar felhasználói között, már ami a hazai és nemzetközi brandek lájkolói számának alakulását illeti - derül ki a SocialBakers piackutató adataiból.

A Facebookon fellelhető, Magyarországon ismert márkák közül a Túró Rudi a legnépszerűbb, azt követi a Milka csoki és a McDonalds, de az első ötbe bekerült még a Bónusz Brigád és egy webszakácskönyv is.

Az elmúlt hat hónapban a Túró Rudi majdnem 68 százalékkal növelte lájkolóinak számát, így már több mint 446 ezer ember kedveli és ezzel a "leglájkoltabb" márka a Facebook magyar felhasználói között - derül ki a SocialBakers adataiból, amelyek szerint a sorban a második Milka ugyanebben az időszakban viszont 120 százalékkal több lájkolót szerzett, igaz így is messze elmarad a Túró Rudi mögött a maga több mint 304 ezer kedvelőjével.

Hatalmasat ugrott a listán a Bónusz Brigád, amelyet az utóbbi fél évben több mint 1165 százalékkal, az elmúlt egy hónapban pedig majdnem 24 százalékkal többen lájkoltak, jelenleg valamivel több mint 252 ezren kedvelik a márkát. Az ötödik legtöbb lájkolóval rendelkező márka a SocialBakers szerint a NoSalty webszakácskönyv épp 100 ezer alatti létszámmal.

A Facebook magyar felhasználói körében az első tíz márka között van még a Coke Club, a Nike Football, a T-Mobile, a Sony Ericcson és a KFC. A SocialBakers, amely szerint jelenleg 3,4 millió magyar felhasználója van a Facebooknak, 147 hazai márkát követ a közösségi oldalon. Az elmúlt hat hónapban ezenkívül jelentősen növelte lájkolóinak számát többek között a Brendon babaáruház-lánc (251 százalékkal) és a Nike Running Hungary (211 százalékkal) is.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!