szerző:
techline.hu
Tetszett a cikk?

A „Wolfshead” néven publikáló blogger szakmáját tekintve játékfejlesztő- és dizájner.

A „Wolfshead” néven publikáló blogger szakmáját tekintve játékfejlesztő- és dizájner. A legtöbben azonban érdekes és gondolatébresztő, sőt sokszor saját szakmáját piszkáló és kiritzáló írásai miatt szeretjük.

 Most éppen az MMORPG-k, azaz a többszereplős online szerepjátékok „elmagányosodása” van soron. Talán többen is észrevettük már, hogy ellentétben a hőskorral (EQ, SWG, WOW vanilla) napjainkban szinte minden MMO játékos egyedül játszik. Tulajdonképpen egy olyan online single-player játékot játszanak, amiért havonta fizetnek. A fejlesztő cégeknek ez persze jó, de vajon mi a jó benne nekünk, játékosoknak? Mitől is MMO az MMO, pontosabban szólva napjainkban mitől nem az?

Mind össze vagyunk kötve - mégis magányosak vagyunk...

Ebben a remek írásban Wolfshead alaposan körbejárja a problémát, szakmai szempontból is. Angolul értő játékrajongóknak kötelező (és tanulságos) olvasmány! Vajon mikor jönnek rá a fejlesztő cégek, hogy rossz irányba indultak el? És visszafordulnak valaha, vagy pár év múlva csak jót nevetünk az egész, addigra már elhalt „MMO őrületen”?

 

 

 

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!