szerző:
techline.hu
Tetszett a cikk?

Lassan eljön az a nap is, amikor a hosszú éveken át ugyanazon arcát mutató Amazon megújul.

Lassan eljön az a nap is, amikor a hosszú éveken át ugyanazon arcát mutató Amazon megújul. Persze csak lassan és óvatosan…

Sally Fouts az Amazon szóvivője megerősítette a Wall Street Journal hasábjain: a pletyka igaz, a világ legnépszerűbb online áruháza nemsokára webes arculatot vált.  A váltás apró lépésekben történik, hiszen az internet világában nem áll meg a jól ismert „megszoksz vagy megszöksz” anekdóta. Megszökni ugyanis könnyű (egy klikkeléssel kevesebb), megszokni viszont csak akkor hajlandó a netező bármit is, ha nagyon komoly kiemelt szolgáltatásokat kap cserébe. (a cikk a hirdetés után folytatódik)

Ilyen volt az Amazon.com, hosszú évekig

Az Amazon talán megtehetné, hogy egyszerűen csak arculatot vált (elég stabil látogatókkal rendelkeznek), Flouts elmondása szerint azonban inkább az óvatos megközelítést alkalmazzák.

 Az új dizájn egyelőre csak egy tesztelő célcsoport számára elérhető, az ő visszajelzéseik alapján alakul majd ki a végleges verzió. Később állítólag párhuzamosan, választható opcióként fog futni az új dizájn a régi mellett, így a fejlesztők látják, hogy milyen gyorsan „szoknak át” a látogatók az új oldalakra.

Ilyen lesz az Amazon.com - ez persze még nem végleges.

Annyi már az előzetes képeken is látszik, hogy az új megközelítés tisztább, kevesebb képet és szöveget tartalmaz, és várhatóan az egész navigációs struktúra is áttekinthetőbb lesz. A fejlesztők ígérete szerint az oldalak letöltése is gyorsabb lesz valamivel.

Az új megjelenés nincs ugyan összefüggésben a nemsokára megjelenő Amazon táblagéppel, de van rá esély, hogy egy időpontra esik majd a kettő. Annak érdekében, hogy nagyobbat szóljon…

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!