szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Új kategóriát hozott létre a Twitter: csütörtöktől politikai hirdetéseket is lehet majd helyezni a hírfolyamban.

Az első szponzorált politikai hirdetést Mitt Romney republikánus politikus számára vásárolták.

Mitt Romney júniusban jelentette be, hogy indul a 2012-es elnökválasztáson. A kevés politikusok egyike, akik a Twittert is használják a kampány során. A hirdetést egy vörös „Promoted” ikon és a Szövetségi Választási Bizottság (Federal Election Commission, FEC)  záradéka különbözteti meg a nem fizetett tartalmaktól.

A Twitter politikai hirdetésrészlegét Peter Greenberger vezeti, aki eddig a Google-nál töltötte be ugyanezt a posztot.

A FEC becslése szerint a 2008-as elnökválasztáson mintegy 1,8 milliárd dollárt költöttek a jelöltek reklámokra, és várhatóan a 2012-es választási kampány reklámkiadásai sem lesznek ennél kisebbek.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

hvg.hu Tech

Hamarosan magyarra is lefordítható a Twitter

A Twitter mikroblog-szolgáltató bejelentette, hogy további öt nyelven elérhető lesz a szolgáltatása. Sőt: hamarosan a magyar önkéntesek is becsatlakozhatnak a fordításba.

hvg.hu Tech

Retro Twitter-, YouTube- és Facebook-plakátok

Hogyan néztek volna ki a legnagyobb online szolgáltatások hirdetései évtizedekkel ezelőtt? Erre keresett választ néhány grafikus, aki elkészítette a mai internetes cégek és szolgáltatások korabeli plakátjait.