szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Új arculatot kapott a YouTube, hogy vonzóbb és kezelhetőbb legyen a felhasználók számára.

A közösségi videomegosztó portál csütörtökön mutatkozott be a megváltozott külsővel. A YouTube tulajdonosa, a Google azt reméli, hogy a lépés hozzásegíti a videomegosztóból származó hirdetési bevételek növeléséhez. Mióta a keresőóriás öt éve átvette a közösségi portált, azóta ez a legnagyobb változtatás a YouTube megjelenésében.

Az új arculat részeként az eddig megszokott hófehér háttér némi szürke beütést kapott. Az eddigi lényegében horizontális szerkesztés helyét három hasábra tagolt függőleges felosztás váltotta fel. A baloldali hasábban a felhasználók szabhatják személyükre az oldalt, és válogathatnak a számos kategóriába sorolt tartalomból. A középső hasábban lehet lejátszani a videókat, míg a jobb szélen olyan videókat ajánl fel a portál, amelyek közel állnak a felhasználó korábbi választásaihoz.

A YouTube újításaival arra törekszik, hogy a hagyományos tévés élményt keverje a netes szörfözéssel.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!