szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az érzelmek felismerésén alapuló hirdetéskiszolgálót fejleszt a Microsoft. A szoftver az online státuszfrissítéseket, chat-üzeneteket és arcmimikát venné alapul – írja a Kreatív Online.

Platformfüggetlen érzelmek felismerésén alapuló hirdetéskiszolgáló rendszert védetett le a Microsoft. A szoftver a cég állítása szerint eszköztől és operációs rendszertől függetlenül képes lenne felismerni a felhasználó érzelmeit, például a chat-üzenetekből, státuszfrissítésekből, aktuálisan játszott online játékokból és főleg a Kinect által érzékelt mozdulatokból és grimaszokból – számol be róla az Advertising Age hírére alapozva a Kreatív Online. A szaklap rögtön egy példát is hoz: az új rendszerben nem jelenítenek meg súlycsökkentő terméket egy boldog embernek, mert jókedve alapján az feltételezhető, hogy átsiklana felette.
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!