Platformfüggetlen érzelmek felismerésén alapuló hirdetéskiszolgáló rendszert védetett le a Microsoft. A szoftver a cég állítása szerint eszköztől és operációs rendszertől függetlenül képes lenne felismerni a felhasználó érzelmeit, például a chat-üzenetekből, státuszfrissítésekből, aktuálisan játszott online játékokból és főleg a Kinect által érzékelt mozdulatokból és grimaszokból – számol be róla az Advertising Age hírére alapozva a Kreatív Online. A szaklap rögtön egy példát is hoz: az új rendszerben nem jelenítenek meg súlycsökkentő terméket egy boldog embernek, mert jókedve alapján az feltételezhető, hogy átsiklana felette.
Felismerik majd érzelmeinket a hirdetések
Az érzelmek felismerésén alapuló hirdetéskiszolgálót fejleszt a Microsoft. A szoftver az online státuszfrissítéseket, chat-üzeneteket és arcmimikát venné alapul – írja a Kreatív Online.

Magyar turistabusz szenvedett balesetet Szabadkánál
Nyolcan megsérültek a ráfutásos balesetben.
Mellár Tamás: Bezárult a kör, csapdában a magyar gazdaság
Ha kétségei merülnének fel, akkor nézze meg a 2025-ös év első negyedéves számait.
Orbán: Varga Juditban miniszterelnöki képességek voltak
Magyar Péter: Orbán maga lökte a busz alá a női politikusait, hogy a saját irháját mentse
"Az ukránok még nagyon is veszíthetnek és az csúnya lesz"
Kijev rákényszerülhet arra, hogy igazságtalan tűzszünetet kössön.