Platformfüggetlen érzelmek felismerésén alapuló hirdetéskiszolgáló rendszert védetett le a Microsoft. A szoftver a cég állítása szerint eszköztől és operációs rendszertől függetlenül képes lenne felismerni a felhasználó érzelmeit, például a chat-üzenetekből, státuszfrissítésekből, aktuálisan játszott online játékokból és főleg a Kinect által érzékelt mozdulatokból és grimaszokból – számol be róla az Advertising Age hírére alapozva a Kreatív Online. A szaklap rögtön egy példát is hoz: az új rendszerben nem jelenítenek meg súlycsökkentő terméket egy boldog embernek, mert jókedve alapján az feltételezhető, hogy átsiklana felette.
Felismerik majd érzelmeinket a hirdetések
Az érzelmek felismerésén alapuló hirdetéskiszolgálót fejleszt a Microsoft. A szoftver az online státuszfrissítéseket, chat-üzeneteket és arcmimikát venné alapul – írja a Kreatív Online.

Megszületett az USA és az EU közötti vámegyezmény
Ha elmaradt volna az alku annak komoly hatása lett volna az 1700 milliárd dollárt kitevő kétoldalú kereskedelemre.
Török Gábor szerint Orbán pólója arra utal, hogy a választás időpontja hivatalos
Parlamenti választások: A Sándor-palota szerint Sulyok dönt, és nem egyeztet senkivel
A tudományos dolgozók lemondásra szólították fel az Orbánnal egy Digitális Polgári Körben ülő HUN-REN vezérigazgatót
Jakab Roland: A digitális innováció érdekében léptem be az első Digitális Polgári Körbe
"A Fidesz egy pattanás egy mocsári tündér fenekén" - Túlélheti ‘26-ot a NER?
Politikusokat, és résztvevőket kérdeztük Tusványoson arról, hogy el tudják-e képzelni, hogy a Fidesz 2026-ban ellenzékbe kerül.