szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az otthoni szórakoztatás és a vállalatok hatékonyabb kiszolgálása érdekében tett fejlesztések maradnak az Invitelnél, ahogy a telefonadó költsége is.

Új televíziós csomagok, a magyar piacon leggazdagabb HD-kínálat 18 új csatornával, a júliustól elérhető m3D csatorna, a HD DVR set-top boxok, az üzleti ügyfeleknek szánt innovációk, ICT portfólió-bővítés – foglalta össze csütörtöki sajtótájékoztatóján az Invitel fejlesztéseit David McGowan. A cég vezérigazgatója kiemelte: az Invitel a fejlesztések költségeinek ellenére sem kívánja a telefonadót az ügyfelekre terhelni, “jelenleg” nem terveznek áremelést.

Bővülő üzleti piacok

Az Invitel vállalati ügyfeleinek száma 16 ezerről 20 ezerre emelkedett. A cég szerint az IT világa az előfizethető informatikai megoldások irányába halad, ennek egyik kulcsmondata: „bérelj és ne megvedd”. Az Invitel előfizethető informatikai szolgáltatásai pedig éppen erről szólnak: olyan megoldásokat nyújtani, amelyekkel hatékonyabban és sikeresebben működhetnek, végső soron több pénzt kereshetnek az ügyfelek. Az Invitel középvállalati ügyfeleinek már több mint 15%-a vásárol valamilyen ICT informatikai szolgáltatást is a vállalattól.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!