szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Több mint egy évszázados történetének legmagasabb előfizetői számával büszkélkedhet a Financial Times. Az eredmény főleg a digitális előfizetések növekedésének köszönhető.

Tavaly június végéhez képest 31 százalékkal emelkedett meg a Financial Times weboldalának előfizetői száma. Az FT.com tartalmaiért több mint 300 ezren fizetnek, így a digitális előfizetések többségbe kerültek a teljes, 600 ezres előfizetői körben. A lap online hirdetési bevételei a tulajdonosi közlés szerint nőttek, de nem akkora mértékben, hogy ellensúlyozni tudják más területek hirdetési bevételeinek hanyatlását.

Hasonlóan beérni látszik a New York Times digitális stratégiája is. A lap néhány napja jelentette be, hogy 16 hónappal a fizetős fal bevezetése után átlépték a félmillió digitális előfizetős határt, jelenleg 509 ezer ilyen előfizetéssel rendelkeznek.
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!