szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Napokon belül megújul a korábban népszerű, nemrég potom pénzért eladott Digg.com linkgyűjtő híroldal.

Algoritmus helyett emberi szerkesztők végzik majd a héten új verzióval jelentkező Digg.com-ot, ahol a hírek súlyozásában fontos szerepet játszik majd a facebookos és twitteres megosztások száma is. A korábbi szövegközpontúság helyett a képek kerülnek fókuszba, megújul a mobilos felület, kiadnak egy új iPhone alkalmazást, reklámok pedig egyáltalán nem lesznek az oldalon - írja a Mashable. A szebb napokat látott, 8 éves oldal munkatársai alighanem lélegzetvisszafojtva várják a megújulást, mivel a szájtot éppen egy hasonló (csak más irányú) megújítás indította el a lejtőn.
A Betaworks nevű, startupokra specializálódott cég nemrég 500 ezer dollárt fizetett azért, hogy megvegye a 2004-ben indított amerikai linkgyűjtő oldalt. Az összeg nagyságrendjét érzékeltetve a Wall Street Journal emlékeztet rá, hogy az elmúlt 8 évben a befektetők 45 millió dollárt tettek a Diggbe.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!