szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A tavalyi hirdetési bevétel dupláját érheti el idén a Twitter. Bár a növekedés lassuló tendenciát mutat, az mindenképpen jó hír, hogy az évekig kb. semmilyen pénzt nem termelő szolgáltatás végre több száz millió dollárt hoz üzemeltetőinek.

Tavaly több mint 200 százalékos növekedés mellett 139,5 millió dollárt könyvelhetett el hirdetésekből a Twitter, az eMarketer számításai szerint pedig idén ezt duplázza a szolgáltatás, az elemzőcég több mint 288 millió dollárra számít, ez látszik a Statista által készített grafikonon is.

Statista

A Twitter évekig nem termelt lényegében semennyi hirdetési bevételt, hiába nőtt dinamikusan a felhasználók száma. Ennek fényében kifejezetten nem számít rossz adatnak, hogy bár a növekedés mértéke lassul, az eMarketer szerint 2014-ben már több mint 800 millió dolláros hirdetési bevételre számíthat a mikroblogos cég.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!