szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A felhasználók többsége barátaira hallgatva választja ki, hogy mit töltsön le, sokan pedig egyszerűen csak az alkalmazásbolt keresőjét használják.

A Nielsen felmérése szerint az androidos és az iOS rendszerű mobilt használók 63 százaléka a Google play és az App Store keresőjével talál rá az új appokra. Közel ugyanennyien vannak, akik számára a legfontosabb a családtagok és barátok ajánlása.

Business Insider

A két legnépszerűbb felfedezési mód után nagy szakadék következik, a harmadik módszert ugyanis, ami a külső oldalak ajánlásainak követését jelenti, a felhasználóknak mindössze 17-21 százaléka szokta alkalmazni. Az alkalmazások tévéreklámjai még kevésbé hatékonyak (6-13 százalék), a szolgáltatói honlapok ajánlásai pedig csak a felhasználók 5-6 százalékánál érnek valamit.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!