szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az amerikai Facebook-felhasználók között is elkezdték tesztelni azt a szolgáltatást, melynek lényege: ha fizetsz, feljebb kerül a posztod a hírfolyamban - írja az Index.

A Facebook szerdán új szolgáltatást kezdett tesztelni az amerikai tagok között: aki fizet, annak posztja feljebb kerül a hírfolyamban, és így többen láthatják. Bár a cég a tesztüzemre hivatkozva nem árulja el, mennyibe kerül majd egy fizetős poszt, a Cnet szerint a rendszerben most 7 dolláros ár látszik - olvasható az Indexen.

A szolgáltatást, amivel a Facebook a garázsvásárok és a házibulik promócióját igyekszik megkönnyíteni, tavasszal már tesztelték Új-Zélandon, és azóta húsz más országban is bevezették. Azoknak, akiknél már elérhető, az egyes posztok alatt a Like, a Comment és a Share opción kívül a Promote is megjelenik.

A Facebook egy egyszerű grafikonon azt is megjeleníti, hányszor többen látták a posztot úgy, hogy a felhasználó fizetett érte, mint ha csak úgy ingyen tette volna ki. A hivatalos magyarországi bevezetés időpontjáról nem tudni, de van olyan Index-olvasó, aki arról számolt be, hogy neki már hetek, ha nem hónapok óta elérhető a Facebook Promote.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!