szerző:
hvg.hu

Az amerikai Facebook-felhasználók között is elkezdték tesztelni azt a szolgáltatást, melynek lényege: ha fizetsz, feljebb kerül a posztod a hírfolyamban - írja az Index.

A Facebook szerdán új szolgáltatást kezdett tesztelni az amerikai tagok között: aki fizet, annak posztja feljebb kerül a hírfolyamban, és így többen láthatják. Bár a cég a tesztüzemre hivatkozva nem árulja el, mennyibe kerül majd egy fizetős poszt, a Cnet szerint a rendszerben most 7 dolláros ár látszik - olvasható az Indexen.

A szolgáltatást, amivel a Facebook a garázsvásárok és a házibulik promócióját igyekszik megkönnyíteni, tavasszal már tesztelték Új-Zélandon, és azóta húsz más országban is bevezették. Azoknak, akiknél már elérhető, az egyes posztok alatt a Like, a Comment és a Share opción kívül a Promote is megjelenik.

A Facebook egy egyszerű grafikonon azt is megjeleníti, hányszor többen látták a posztot úgy, hogy a felhasználó fizetett érte, mint ha csak úgy ingyen tette volna ki. A hivatalos magyarországi bevezetés időpontjáról nem tudni, de van olyan Index-olvasó, aki arról számolt be, hogy neki már hetek, ha nem hónapok óta elérhető a Facebook Promote.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények! Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
Agyonlőtték a Trainspotting 2. színészét

Agyonlőtték a Trainspotting 2. színészét

Flashmobot tartott a HVG, miután a Mahir eltüntette a plakátjait

Flashmobot tartott a HVG, miután a Mahir eltüntette a plakátjait

Felgyújtották Oroszország legnagyobb zsidó tanintézményét

Felgyújtották Oroszország legnagyobb zsidó tanintézményét

Villám csapott az Akropoliszba, négyen megsérültek

Villám csapott az Akropoliszba, négyen megsérültek

Nagy bírságot kaphat, aki rosszul számol a helyi iparűzési adóval

Nagy bírságot kaphat, aki rosszul számol a helyi iparűzési adóval

Az sem gond, ha eltörjük a bordáját

Az sem gond, ha eltörjük a bordáját