A málló sárkányfogak, egy Kreml-közeli klán és persze Putyin – miért halhatott meg az orosz miniszter?
Egy komoly korrupciós ügy állhat a hátterében annak, hogy meghalt Roman Sztarovojt volt orosz közlekedési miniszter.
Az egyre gyorsabb internet magával hozta a felhasználói türelmetlenség további növekedését – legalábbis ez derül ki egy tanulmányból.
Míg néhány évvel ezelőtt örültünk annak, hogy egyáltalán netkapcsolatunk van, mára – az egyre gyorsuló internet korában – egyre nő a türelmetlenségünk. A Massachusettsi Egyetem professzora 6,7 millió egyedi látogató viselkedését elemezve jutott erre a megállapításra – a viselkedés ezúttal 23 millió videó megtekintését jelenti.
A professzor úgy találta, hogy ha egy videó csak két másodperces késleltetéssel indul, a nézők már megkezdik az elvándorlást, s nagyjából hat százalékuk tűnik el másodpercenként. Ez a szám elsőre persze kevésnek tűnhet, a professzor azonban kifejezetten a rövid videókat (nála ez 30 percnél rövidebb filmeket jelent) vizsgálta. Egy kétperces YouTube-videónál nem fér bele a több másodperces bufferelés, míg a hosszabb filmekre többet hajlandók várni a nézők. A számok nyelvére lefordítva ez azt jelenti, kétszer annyian adták fel a rrövid videókat 10 másodperces indítási késleltetés után, mint a hosszabbakat.
A mostani kutatások – bár nem szolgáltak túlzott meglepetésekkel – jól kiegészítik a korábban leírt, úgynevezett 4 másodperces szabályt, amely szerint az átlag felhasználó ennyit hajlandó várni egy videóra. Az eredményeket elsősorban azon cégek figyelmébe ajánlják akik videoplatformokba fektetnének be.
Egy komoly korrupciós ügy állhat a hátterében annak, hogy meghalt Roman Sztarovojt volt orosz közlekedési miniszter.
A HVG információi szerint egyre több a hasonló ügy.
A kolónia egyre nő, megoldás még nincs.
Kiara Lord posztolt egy szelfit.
A HVG kvízjátéka.
A világ valaha élt leggazdagabb emberének nevét Nyugat-Afrikán kívül szinte senki nem hallotta, de mi a helyzet a többiekkel?
Az 51 éves brit szakember húsz éven át dolgozott a Red Bullnál.
Több programmal, több hullámban telepítenek elektromosautó-töltő pontokat Magyarországra, ám a legszűkebben ellátott régiókba csak évek múlva érnek el.