szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Facebookon most debütáló kilépő oldali hirdetés ötvözi a Facebook többmilliós elérését a teljes oldalas megjelenés exkluzivitásával. A hirdetők a statisztikák szerint 1,4 millió magyar felhasználót érhetnek el vele.

Magyarországon a Facebook havi egyedi elérése 4,2 millió, míg napi elérése 2,6 millió fő. Az új megjelenéssel ebből a 2,6 millió főből érhetjük el azokat, akik számítógépükről facebookoznak és éppen kijelentkeztek. A kijelentkező funkciót a Facebook adatai alapján itthon naponta 1,2-1,4 millió ember használja.

Kilépőoldali hirdetés a Facebookon

A 850*315 pixel méretű hirdetés (Logout Experience) egyedüliként jelenik meg a kilépő oldal közepén. A garantált megjelenésszám napi 2,8 millió. A hirdetés tartalmazhat HD minőségű videót, vagy képet. A kattintók a hirdető Facebook márkaoldalára, vagy egy külső weboldalra jutnak.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!