szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Facebookon most debütáló kilépő oldali hirdetés ötvözi a Facebook többmilliós elérését a teljes oldalas megjelenés exkluzivitásával. A hirdetők a statisztikák szerint 1,4 millió magyar felhasználót érhetnek el vele.

Magyarországon a Facebook havi egyedi elérése 4,2 millió, míg napi elérése 2,6 millió fő. Az új megjelenéssel ebből a 2,6 millió főből érhetjük el azokat, akik számítógépükről facebookoznak és éppen kijelentkeztek. A kijelentkező funkciót a Facebook adatai alapján itthon naponta 1,2-1,4 millió ember használja.

Kilépőoldali hirdetés a Facebookon

A 850*315 pixel méretű hirdetés (Logout Experience) egyedüliként jelenik meg a kilépő oldal közepén. A garantált megjelenésszám napi 2,8 millió. A hirdetés tartalmazhat HD minőségű videót, vagy képet. A kattintók a hirdető Facebook márkaoldalára, vagy egy külső weboldalra jutnak.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!