szerző:
hvg.hu

A Facebookon most debütáló kilépő oldali hirdetés ötvözi a Facebook többmilliós elérését a teljes oldalas megjelenés exkluzivitásával. A hirdetők a statisztikák szerint 1,4 millió magyar felhasználót érhetnek el vele.

Magyarországon a Facebook havi egyedi elérése 4,2 millió, míg napi elérése 2,6 millió fő. Az új megjelenéssel ebből a 2,6 millió főből érhetjük el azokat, akik számítógépükről facebookoznak és éppen kijelentkeztek. A kijelentkező funkciót a Facebook adatai alapján itthon naponta 1,2-1,4 millió ember használja.

Kilépőoldali hirdetés a Facebookon

A 850*315 pixel méretű hirdetés (Logout Experience) egyedüliként jelenik meg a kilépő oldal közepén. A garantált megjelenésszám napi 2,8 millió. A hirdetés tartalmazhat HD minőségű videót, vagy képet. A kattintók a hirdető Facebook márkaoldalára, vagy egy külső weboldalra jutnak.

Állj mellénk!

Köszönjük a több mint 4000 tagnak és támogatónak, akik idáig
45 millió forinttal segítették munkánkat.
Ha neked is fontos a minőségi újságírás, csatlakozz!
Kipróbáltuk a játékot, ami Trump rémálma is lehetne

Kipróbáltuk a játékot, ami Trump rémálma is lehetne

Egy fa törzsében él a budapesti hajléktalan, Péter

Egy fa törzsében él a budapesti hajléktalan, Péter

Kevésnek bizonyult a BKK buszkapacitása

Kevésnek bizonyult a BKK buszkapacitása

Római és kelta települések maradványai kerültek elő a debreceni BMW-gyár helyszínén

Római és kelta települések maradványai kerültek elő a debreceni BMW-gyár helyszínén

Iskolatársát rabolta ki egy diák és barátja Békésen, meg is verték

Iskolatársát rabolta ki egy diák és barátja Békésen, meg is verték

14 milliót tapsolt el a Fidesz a februári frakcióülésre

14 milliót tapsolt el a Fidesz a februári frakcióülésre