szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az ügyfelek harmada intéz banki ügyeket telefonján az Egyesült Államokban, ahol a pénzintézetek egyre szélesebb körű ügyintézést és jobb minőségű szolgáltatásokat tesznek elérhetővé a mobilokon keresztül - írja a Portfolio.hu. A legnagyobb gond a sokféle eszköz egységes kezelésében jelentkezik.

A Javelin Strategy & Research kutatását feldolgozó Portfolio.hu szerint a banki ügyfelek 33%-a használ mobil banki szolgáltatást Amerikában, az elmúlt évben mért 24%-hoz képest ez jelentős növekedés. A legfontosabb problémát a kutatás a bankok szolgáltatásainak különböző eszközökön keresztüli elérésében állapította meg, ugyanis az ügyfelek a tavalyi arányhoz képest háromszor többen számoltak be a mobil banki szolgáltatás elérésében fellépő problémákról, összesen 14%-uk jelezte ezt.
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!