A Pride volt az Orbán-rendszer temetési menete
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
Elkészült a Szegedről fejlesztett, nemzetközi befektetők figyelmét is felkeltő Antavo Promotion Builder magyar nyelvű felülete.
A fejlesztők adatai szerint több ezer cég használja az Antavo online marketinges megoldását, mellyel könnyen indíthatók internetes promóciós kampányok. A vállalatok közt olyan neveket is találunk, mint a Kia Motors, a Bioderma vagy a KuponVilág. Az angol nyelvterületen kevésbé magabiztosan mozgó céges vagy egyesületi marketingfelelősöknek jó hír, hogy az Antavo Promotin Builder mostantól magyar nyelven is elérhető.
Az Antavo idén tavasszal felkeltette a Seedcamp befektetői hálózat figyelmét is. A nemzetközi kapcsolatrendszer, az ingyenes üzleti szolgáltatások és a londoni - a Google épületében lévő - iroda mellé 50 ezer eurós, közel 15 millió forintos befektetést kapott az online promóciós megoldásokra fókuszáló magyar startup.
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
A tömeg emberekből áll – őket mutatjuk meg külön-külön és együtt a HVG fotósainak szemével.
A Tisza Párt és a fővárosi csőd sem maradt ki.
Hatalmas. Ez minden idők legnagyobb Pride felvonulása. Ha nem hiszi, nézze meg a videókat.
Beszédek a 30. Budapest Pride-on.
A Tisza elnöke szerint látszatpolitizálás folyik trükkök százaival és hazugságokkal.
Freddie Mercury kezében sem állt ilyen hetykén a vasaló.
Szerinte a kérdés csak az, ki akarja-e tenni annak a gyerekeit, amit az elmúlt tíz évben ő is átélt.
„Jó hazafi harcoshoz” méltón tette közzé, hogy 100 százalékos magyar érettségit tett.
Közéjük Charles Leclerc fért be.