szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Elkészült a Szegedről fejlesztett, nemzetközi befektetők figyelmét is felkeltő Antavo Promotion Builder magyar nyelvű felülete.

A fejlesztők adatai szerint több ezer cég használja az Antavo online marketinges megoldását, mellyel könnyen indíthatók internetes promóciós kampányok. A vállalatok közt olyan neveket is találunk, mint a Kia Motors, a Bioderma vagy a KuponVilág. Az angol nyelvterületen kevésbé magabiztosan mozgó céges vagy egyesületi marketingfelelősöknek jó hír, hogy az Antavo Promotin Builder mostantól magyar nyelven is elérhető.

Az Antavo idén tavasszal felkeltette a Seedcamp befektetői hálózat figyelmét is. A nemzetközi kapcsolatrendszer, az ingyenes üzleti szolgáltatások és a londoni - a Google épületében lévő - iroda mellé 50 ezer eurós, közel 15 millió forintos befektetést kapott az online promóciós megoldásokra fókuszáló magyar startup.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!