A
pénzügyi szakoldal beszámolója szerint a növekedés lassulása és
a részvényárfolyam zuhanása miatt folyamatos nyomás alatt van a Facebook, hogy újabb bevételforrásokat találjon. Eközben szembe kell néznie
a felhasználók adatbiztonságával kapcsolatos kritikákkal, de hűnek kellene maradnia az alapító Mark Zuckerberg célkitűzéséhez is, miszerint a Facebook inkább egy közösségi intézmény, mint egy vállalat.
A Facebooknak még több olyan termékre van szüksége, amellyel bevételt tud termelni. A jövőbeli bevételforrások lehetnek
a videós hirdetések, streaming zene- és videószolgáltatások, vagy akár az online fizetési megoldások, de az Amazon és az Apple példáját követve filmeket és zenéket kezdhet kínálni a vállalat - írja a Portfolio.hu. A lap szerint a befektetők már nagyon várják, hogy mi lesz az új irányvonal, mi lesz a bevételek jövőbeli növekedésének hajtómotorja.