Az év elején lezárta a Red Bull Mobile díjcsomagok értékesítését a Telenor Magyarország, tudta meg a
HWSW. A 2010-ben létrehozott márkázott mobilszolgáltatást az energiaital-gyártó céggel közreműködve külföldi mintára építve elsősorban aktív, sportos fiataloknak szánta a szolgáltató. A hazai értékesítés megszűnését jelzi a szolgáltatás weboldala is, ahol a tarifákról és a készülékekről már semmilyen információ nem található meg - írja a HWSW.
A szolgáltatást használó előfizetői bázis nagyságáról a Telenor soha nem adott felvilágosítást. A HWSW korábbi értesülései szerint az értékesítés mélyen alulteljesítette az operátor által korábban vállalt számokat.
A Telenornak nem ez az első sikertelen márkázott szolgáltatása: az utolsó reményként több szempontból is önállósított
djuice sem váltotta be a hozzá fűzött reményeket.