szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Hamarosan ott is reklámokkal találkozhatunk, ahol eddig furcsának találtuk volna őket. A netbank felületén elhelyezett, költési szokásaink alapján célzott hirdetések bevételeivel a profitjukat szeretnék növelni a bankok.

Egyre több angol bank tervezi különböző ajánlatokkal bombázni a számlatulajdonosokat, például a netbank felületén elhelyezett reklámokkal - írja a Daily Mailre hivatkozva a Pénzcentrum.hu. A lap szerint hasonló megoldás rövid időn belül a magyar hitelintézeteknél is megjelenhet.

Kártyás vásárlásoknál a bankunk megtudja, milyen üzletekben, milyen gyakorisággal vásárolunk és ennek megfelelően válogathatja ki a megfelelő hirdetést. A Pénzcentrum szerint nem is csak mellékes pálya lehet a pénzintézeteknek ez a bevétel, ilyen pontos adatok birtokában ugyanis könnyen a hirdetési piac fontos szereplőjévé válhatnak a bankok.
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!