A Twitter 2010-ben vezette be azt a hirdetési lehetőségek, mellyel a reklámozó cégek a népszerű témák listájára kerülhetnek be fizetett hirdetésként. Akkor az amerikai trendekbe 80 ezer dollár volt egy napra bekerülni, tavaly pedig 150 ezer dollárra emelkedett az ár. A Twitter most 200 ezer dollárra vitte fel az árat.
Árat emelt a Twitter
Megemelte a trendekbe kerülő fizetett hirdetések árát a Twitter - számolt be az AllThingsD. 24 órányi amerikai jelenlét már 200 ezer dollárba kerül.

Állami informatikai leállás: nem lehet kiváltani a receptre felírt gyógyszereket, akadozik a magyarorszag.hu oldal
A Pegasus után újabb izraeli kémprogram magyarországi használatáról számol be egy nemzetközi jelentés
Páváskodó szitizenek, Shawn Mendes és buborékok minden mennyiségben – fotógaléria a Sziget második napjáról
Elmarad Sisi mai koncertje a Szigeten
Az énekesnő közösségi médiájában jelentette be a műsorváltozást.