Balogh Csaba
Balogh Csaba
Tetszett a cikk?

Bár felszálláskor minden légitársaság stewardessei kikapcsoltatják a mobilt, jóval felszállás előtt, a repülőjegyek lefoglalásánál jó szolgáltatot tehet a készülék, már a régió legnagyobb fapadosaként üzemelő Wizz Airnél is - a cég most mutatta be iPhone-os alkalmazását.

Érződik az Android előretörése, de a wizzair.com-ra érkező mobilos látogatók 60 százaléka iPhone-t használt, ezért elsőként az Apple mobiljára készítette el alkalmazását a cég - hangzott el a Wizz Air app hivatalos bemutatójának apropóján tartott sajtóreggelin.

A tavaly 12 millió utast számláló, idénre 13,8 milliót tervező légitársaság App Store-ban már elérhető alkalmazásának használatához nem kell regisztráció, anélkül is nézegethetjük a menetrendet és a jegyárakat, ha azonban foglalni szeretnénk, ahhoz már Wizz-fiókra van szükség, amit jelenleg csak a weboldalon lehet regisztrálni. A mobilos alkalmazást prémium szolgáltatásként kínálja a vállalat: bár a letöltése - a RyanAir appjával ellentétben - ingyenes, az iPhone-os foglaláshoz a Wizz Discount-klubtagság szükséges.

Az app a foglalás során minden olyanra képes, mint a webes felület, tehát végigvihető a teljes foglalási folyamat, az extra szolgáltatások megrendelésével és a fizetéssel együtt. (Ha módosítani szeretnénk a foglaláson, azt jelenleg csak a webes felületen és hanghívással tehetjük meg.)

A cég tervei szerint folyamatosan érkeznek majd az alkalmazásba a frissítések: elsőként a mobilos checkin lesz elérhető az appban, majd fejlesztenek a közösségi médiás integráción, illetve optimalizálják a szoftvert iPadre.

Az androidos készülékek használóinak minderre még egy kicsit várniuk kell, a Wizz Air androidos alkalmazása május-június folyamán kerül majd fel a Google Play áruházba.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!