szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A piac változása az Apple-t is arra kényszerítette, hogy változtasson azon, mit is kommunikál.

Ahogy a Samsung táblagépei immár valóban komoly alternatívát jelentenek az iPadekkel szemben, az Apple is taktikát váltott, és legújabb hirdetési kampányát már nem arra hegyezte ki, hogy az ipadek előnyeit ecsetelje.

A fókuszba most az alkalmazások hihetetlenül nagy száma került, s azt próbálja tudatosítani, hogy több mint 300 ezer alkalmazás érhető el az iPadekre, „mindenre, amit csak szeretsz”. Ennél persze jóval több alkalmazás van az App Store-ban (körülbelül 775 ezer), azonban az említett 300 ezer app kifejezetten az Apple táblagépeire készült.

Kampányukkal természetesen azt szeretnék tudatosítani, hogy az iPadekre sokkal több alkalmazás tölthető le, mint az androidos tabletekre, azaz nem kétséges, hogy nagyjából azonos fizikai paraméterek közül, melyik készüléket érdemes választani.

Forrás: Apple Insider

Az Apple termékmarketing-vezetője – számolt be róla az Apple Insider – arra is felhívta a figyelmet, hogy mekkora a különbség a kifejezetten tabletekre optimalizált iPad-alkalmazások és azon, eredetileg okostelefonra készült androidos alkalmazások között, amelyeket elérhetővé tettek táblagépekre is. Szavait alátámasztandó, a TripAdvisor példáját hozta fel, hozzátéve, akkor a különbség a kétféle megjelenítés között, mint az éjszaka és a nappal között.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!