A LinkedIn eredeti célja szerint valóban nem tiniknek lett tervezve, hiszen elsősorban a szakmai hálózatok kiépítésére, üzleti kapcsolatok fenntartására, illetve a munkaerő áramlásának megkönnyítésére hozták létre. Bár az utóbbi időben sokat változott az oldal, színesebb és tartalom-orientáltabb lett, folyamatosa fejlesztik a mobilappot is, de még mindig semmi vonzó nincs benne például egy pályaválasztás előtt álló középiskolás számára.
Ezen akar most változtatni a LinkedIn azzal, hogy szeptember 12-én elindítja az eddig is létező céges oldalak egy speciális fajtáját, az egyetemi oldalakat - írja a SocialTimes.hu.
Ezzel amellett, hogy a felsőoktatási intézmények kapnak egy Facebooknál komolyabb és egy weboldalánál rugalmasabb felületet, „sok fiatal életének első komoly döntését is szeretnék megkönnyíteni” - legalábbis így fogalmaztak a LI részéről. Az egyetemek oldalain az érdeklődők minden hasznos információhoz hozzájuthatnak az adott intézményről, és az általa kínált képzésekről, valamint a jövőbeli csoporttársakkal is felvehetik a kapcsolatot, még mielőtt találkoznának az első tanítási napon.