Megment minket az elmúlt napok nagy esője a brutális aszálytól?
Csak átmenetileg lélegezhetnek fel a kukoricával és napraforgóval foglalkozó termelők, a napokban érkező esők csak 1-2 heti túlélést biztosítanak az őszi betakarítású növényeknek.
Hogy miben különbözik az Apple más cégektől, arról mindennél beszédesebben árulkodik egy, a netet bejárt fotó.
Szavakkal persze le lehet írni, akár hosszasabban is, hogy miben más az Apple, mint a többi cég. De mint mindig, olykor egy kép beszédesebb ezer szónál. Például az a fotó, amely tegnap jelent meg többek között a Business Insider oldalán egy német vásárlóról. A fiatalember hosszas sorban állás után elsőként jutott be az Apple boltba Oberhausenben, természetesen azért, hogy iPhone 5S-t vegyen.
Hogy miről is árulkodik ez a kép? Mindenekelőtt a vásárlói lojalitásról, az Apple és ügyfelei között lévő különleges kapcsolatról. Arról, hogy az Apple minőségi termékeket készít, igaz, drágán adja ezeket, viszont a vevői roppant hálásak azért, hogy valóban jó készülékekhez juthatnak, olyanokhoz, amelyekkel nemigen lesz gondjuk.
Vagy ahogy a Business Insider frappánsan fogalmaz: az emberek nem térdelnek le az Android (Google) vagy a Microsoft előtt.
Csak átmenetileg lélegezhetnek fel a kukoricával és napraforgóval foglalkozó termelők, a napokban érkező esők csak 1-2 heti túlélést biztosítanak az őszi betakarítású növényeknek.
A miniszterelnök szerint nemcsak a kormánypárt támogatói kerültek be a nemrég létrehozott Harcosok Klubja Facebook-csoportba.
A tárcavezető saját imázsa építésére használja a politikai tartalmú „családi” videókat.
21 százalékos a bizonytalanok aránya.