szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Aki ügyes, az remek marketingeszközként használhatja az ingyenes Twittert

Amikor szeptember 10-én az Apple bejelentette „színes” telefonját, az iPhone 5C-t, a Nokia érdekes lépésre szánta el magát. Twitter-oldalára az alábbi üzenet posztolta: Köszönjük, Apple! (Thanks, #Apple ;) ), illetve egy képet is kitett színes Lumiáiról a következő címmel: Az utánzás a hízelgés legjobb formája.

Az Egyesült Királyságban több mint 38 ezren gondolták úgy, hogy retweetelik az üzenetet, és ez a szám azt jelenti – állítja a The Drum weboldal –, hogy a Köszönjük, Apple! üzenet az egyik legjobb marketing célú poszttá tette a Nokia mondanivalóját a Twitter történetében.

Ez a példa is mutatja, hogy egy egyszerű, ám tökéletesen időzített üzenet milyen széles tömeget ér el szinte pillanatok alatt, ráadásul ingyen. Bravó, Nokia!

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!