szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az egyre mélyebbre süllyedő HTC elnöke szerint nem a pénzügyi gondok jelentik az elsőszámú problémát.

Veszteséget hozott az idei harmadik üzleti negyedév a HTC számára, a régóta lefelé csúszó gyártó július eleje és szeptember vége között 101,1 millió dolláros veszteséget hozott össze. A cég első embere szerint azonban nem a pénzügyek, hanem a marketing jelenti a legnagyobb kihívást.

Cher Wang HTC-elnök a Bloombergnek adott interjújában úgy fogalmazott: a jelenleg zajló, karácsonyi szezont is magában foglaló negyedév legnagyobb kihívása az innovatív, adott esetben alternatív marketingeszközök megtalálása lesz. Wang szerint a felhasználókkal való minél közvetlenebb kommunikációnak kell jelentse stratégiájuk alapját.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!