szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

A Twitter felé billent az amerikai kamaszok preferenciája a Facebookkal szemben egy befektetési bank felmérése szerint.

A közösségi médiumok közül a Twitter a legnépszerűbb az amerikai kamaszok körében, megelőzte a Facebookot egy befektetési bank felmérése szerint.

A 8600 megkérdezett 26 százaléka szereti a legjobban a Twittert, és 23 százalék a Facebookot annak képmegosztó alvállalkozásával, az Instragrammal együtt.

A Piper Jaffray felmérésének eredményét szerdán hozták nyilvánosságra. A bank az év elején is készített egy hasonló közvélemény-kutatást, és akkor még a megkérdezetteknek ugyanabban a körében a Facebook volt a népszerűbb 33 százalékkal, szemben a Twitter 30 százalékával.

A mostani felmérés szerint a Twitter, a Facebook és az Instagram népszerűsége együtt közel van a 100 százalékhoz, a Tumblrt négy százaléknyian szeretik a leginkább, a Google+-t pedig három százaléknyian.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!