szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Egy közismert és népszerű színészt választott a Lenovo legújabb kampánya szóvivőjének.

Már júliusban keringtek olyan pletykák a neten, melyek szerint Ashton Kutcher egy tízmillió dolláros szerződést írt alá a Lenovóval, és ő lesz a cég egyik arca, vagy ahogy mondják, a szóvivője.

A híresztelések igaznak bizonyultak, és ezen a héten a Lenovo hivatalosan is megerősítette Facebook-oldalán, hogy a színész fog segíteni nekik reklámozni az egyik új, rejtélyes terméküket. Mindez a „betterway” kampány keretein belül történik, s a háttérben valószínűleg egy új táblagép bújik meg. A promóció hivatalosan hétfő este indul egy élő stream keretében a Lenovo YouTube-csatornáján.

Forrás: Lenovo/Facebook

Abban, hogy Kutcherre esett a választás, a jóképű fiatalember népszerűségén kívül bizonyára annak is szerepe van, hogy a színész igazi tech-rajongó, él-hal a különféle kütyükért, na meg hogy vele játszatták el a legendás Steve Jobs szerepét is.

Amúgy a Lenovo folyamatosan tesz ki rövid, néhány másodperces videókat YouTube-csatornájára az említett betterway-kampánnyal összefüggésben. A lenti filmecske arra utal, hogy az új tablet hosszabb hálózatfüggetlen működési időt fog produkálni, mint a hasonló termékek.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!