szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Magyar Telekom elnyerte a 2013. évi Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjat a telefonos ügyfélkiszolgálás (call center) nagyvállalati kategóriában.

Az elismeréssel a Telekom az ország legjobbjának bizonyult a telefonos ügyfélkiszolgálás terén az ország nagyvállalatai közül, jelentős javulást felmutatva a tavalyi – legjobb távközlési cégként elért – második helyezéséhez képest is.

A versenyben részt vevő cégek teljesítményének mérése két lépcsőben zajlott. Először a független értékelők próbahívásokkal tesztelték a telefonos ügyfélszolgálati munkatársak teljesítményét, értékelték azok szakmai felkészültségét és ügyfélközpontú kommunikációját, valamint az ügyfélnek adott ajánlat és megoldás minőségét, személyre szabott voltát. Ezt követően került sor az ügyfélelégedettség mérésére, amelynek során a telefonon ügyet intéző ügyfeleket kérdezték tapasztalataikról, a kiszolgálás és az ügyintézés minőségéről, gyorsaságáról és eredményességéről.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!