Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Jöttek, láttak, győztek, azaz csak félig-meddig győztek az új iPhone-ok. Míg az 5S egyértelmű siker, az 5C körül már több a kérdőjel.
Lehet boncolgatni az okokat (szerintünk sokat nyom a latba, hogy az „olcsó” iPhone valójában nem is annyira olcsó), mindenesetre tény, hogy az iPhone 5S-t sokkal jobban veszik, mint az iPhone 5C-t.
Csak idő kérdése volt, hogy az Apple is belássa ezt (később majd látjuk, hogy nem is annyira bánja), és egyfajta beismerésként fogható fel, hogy – a DigiTimes értesülése szerint – leállította az egyik észak-kínai Foxconn gyárban az iPhone 5C gyártását, pontosabban átállítatta iPhone 5S-re.
Elemzők szerint nemcsak az iPhone 5C relatív sikertelensége állhat a háttérben, hanem az is, hogy az Apple több pénzt és ezzel párhuzamosan több profitot zsebelhet be az iPhone 5S eladásokból, mint az 5C-k értékesítéséből.
Úgy tűnik, ezúttal a vásárlói kedv és az Apple-érdekek találkoztak.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.