szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Másfél év alatt elsöpörte a Facebook a befektetői aggodalmakat, a cég ennyi idő alatt átállt mobilra.

Alig másfél év telt el azóta, hogy a Facebook leendő részvényesei és az elemzőcégek komolyan aggódtak a közösségi oldal jövője miatt, mondván: a felhasználók zöme mobilon facebookozik, de Zuckerbergéknek elképzelésük sincs, hogyan lehetne a mobilból pénzt behozni. Az aggodalmak felmerülése után nem sokkal a Facebook elindította a mobilos hirdetéseket, amik azóta egyre nagyobb pénzt hoznak a konyhára.

A Facebook csütörtökön publikált jelentéséből kiderült, hogy 2013 utolsó negyedévében már átbillentek a reklámbevételek, a pénz 53 százaléka mobilról érkezett. A Statista grafikonján jól látszik az is, milyen gyors változásról, fejlődésről beszélhetünk.

Statista
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!