szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A KLM központi oldala vezeti a légitársaságok népszerűségi listáját Facebookon, de mindent összeadva a Turkish rendelkezik a legtöbb lájkolóval.

Az 5 milliós rajongói számot nemrég átlépett KLM a legnépszerűbb Facebook-oldal a légitársaságok terepén. A Skift összeállításából azonban kiderül, hogy az országonként különálló, erős facebookos kommunikációt folytató Turkish Airlines öt 3+ milliós oldalát összeadva a török vállalat 17 millió körüli rajongóval rendelkezik. Köztük bár bőven lehetnek átfedések, ezzel együtt összesítésben mindenképpen a Turkish a nyerő.

  1. KLM (5 035 134 rajongó)
  2. Southwest Airlines (4 159 554 rajongó)
  3. Turkish Airlines USA (3 534 189 lájk)
  4. Turkish Airlines Turkiye (3 534 151 rajongó)
  5. Turkish Airlines Global (3 534 146 rajongó)
  6. Turkish Airlines Deutschland (3 534 144 rajongó)
  7. Turkish Airlines Canada (3 533 979 rajongó)
  8. Qatar Airways (3 506 561 rajongó)
  9. Air France (3 151 963 rajongó)
  10. Azul (2 876 940 rajongó)
A Skift összesítése szerint a légitársaságok többsége naponta kétszer tesz közzé valamit a Facebookon. A KLM-nél ennél jóval több, 8 új megosztás született naponta az elmúlt hónapban. A cégek jelentős arányban fotókkal operálnak a közösségi oldalon.
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!