szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Három héttel az indulás után már nem csak az internet, hanem az IPTV előfizetés is ingyenessé tehető a Btelnél. Cserébe 30 percenként végig kell nézni egy reklámot.

Az indulást követő első héten 9000, három hét elteltével pedig már 24 ezer háztartás választotta a Btel február elején bevezetett Xprime szolgáltatását.

A magyar fejlesztésű rendszer böngészés közben meghatározott időközönként felkínál egy reklámot vagy reklámblokkot, amelyről az előfizető szabadon dönthet, hogy megnézi-e vagy sem. Amennyiben a felhasználó megnézi a reklámokat és a blokk végén jól válaszol a feltett kérdésre, akkor krediteket tud gyűjteni, melyeket a következő számlán jóváír számára a Btel, ezzel csökkentve az internet-előfizetés havidíját. Az Xprime esetében egy általános, naponta 3-4 órás nethasználat mellett 30 percenként jelenik meg egy reklám, így az ügyfél 17 nap alatt tud lenullázni egy átlagos, 3000 forintos előfizetési díjat. A szolgáltató közlése szerint a reklámok megnézése alkalmanként két percet vesz igénybe.

Az előfizetők az Xprime-hoz egy olyan felületet is kapnak, ahol pontosan nyomon tudják követni a kreditek számát és jóváírásuk státuszát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!