"Kijön egy film és 17 napja lesz, pontosan három hétvégéje, a filmek 98 százaléka ez alatt hozza be bevétele 95 százalékát. A 18. napon ezek a filmek már bárhonnan letölthetőek lesznek, és az ember a méret alapján fizet majd utánuk" – magyarázta a stúdiófőnök a Miken Global konferencián.
Katzenberg úgy kalkulált, hogy egy mozivászon méretű kivetítőre 15 dollárt (3300 forintot), egy 190 cm-es tévéképernyőre 4 dollárt (900 forintot), egy okostelefonra 1,99 dollárt (440 forintot) kérnek majd filmenként.
A filmstúdiók manapság rendszerint három hónapig tartják a filmjeiket a moziban, mielőtt más médiacsatornákon kezdenék forgalmazni. Katzenberg úgy vélte, az új modell átírja a mozis üzletet. Greg Maffey, a Liberty Media Corp. tévéforgalmazó vezetője ezzel egyetértve hozzáfűzte, hogy más hálózatokhoz képest a médiaüzletet érinti legérzékenyebben a technológiai fejlődés.
Ugyanakkor akadt, aki szkeptikusan tekintett a modellre a konferencián. A Verge szerint például nehéz ma egy olyan biztonsági rendszert elképzelni, amely tényleg ki tudja szűrni, hogy ki mekkora képernyőn nézi meg a letöltött filmet.